Száguldás, kilátó és egy tüzes este

július 7, 2022 Megosztás Facebookon

A fél 8-as kelést követő szokásos reggeli és faktorozás után fel is kerededtünk, hogy strandruhába induljunk a strandra. Zsuzsi a gyógytornát ma a Balatonparton tartotta, hogy utána legyen időnk bőven még pancsolni. Most a tónak egy pár száz méterrel arrébb lévő részére mentünk, ahol bár az iszap nagyobb volt, többen előszeretettel dagonyáztak benne. Ezután hazajöttünk, letusolt aki iszapba ment, és ebédeltünk. Erre nem volt annyi időnk, mert jött értünk a busz, ami elvitt Balatonboglárra. Bogláron boboztunk, mindenki csúszott háromszor, párban segítőkkel, nagyobb gyerekekkel. Száguldozás után a gömbkilátót vettük célba, ahonnan beláttuk az egész Balatont. A hazaút felénél megálltunk fagyizni, majd vacsora után kezdetét vette a tábortűz. A tűzrakóhelyet körbeülve először mesét hallgattunk, majd énekelgettünk és táncoltunk. A partizás egész sokáig tartott, de szerencsére a gyerekek nagyon hamar lefürödtek, és időben ágyban voltak. Egy újabb fárasztó és eseménydús napot zártunk, így hát ahogy párnát értek a fejecskék, máris az álmok világát fedezték fel.