A világ körül

július 5, 2022 Megosztás Facebookon

A negyedik napunk reggele a szokásos módon kezdődött. Egy zenés ébredés után reggelizni ment a csapat, ami közben egy kisebb vihar lepett meg minket. Persze ez a legkevésbé sem akadályozott minket. Befejeztük az étkezést, majd faktoroztunk fedett helyen, ahol ismét többen bátrak voltak. A gyógytorna az eső miatt bent volt tartva, de ugyanolyan jólesőt mozogtunk, ettől függetlenül. A délelőtti szabadidőt is bent töltöttük, azonban szerencsére ebédre elállt a zivatar. Egy kiadós evés után egy kis pihenő jött, majd elindultunk busszal Keszthelyre, ahol egy múzeumban több kiállítást is megnéztünk; vonatosat, vadászosat, ahol a világ különböző részeiről származó állatok ki voltak állítva, kitömve. Az ott töltött két óránk hamar elrepült és busszal visszaindultunk, viszont útközben még megálltunk fagyizni egyet. A táborhelyen egy kis szabad játékot követő vacsora után egy hatalmas Just Dance táncparti vette kezdetét, ami egy jó ideig eltartott, kicsit el is húzódott így hát gyorsan lezuhanyoztunk és mentünk is aludni. A sok mozgásban és mászkálásban mindenki rendesen elfáradt. Nem kellet sok idő és rövidesen mindenki az igazak álmát aludta.