Utolsó este a táborban

A mai reggel nagyon korán indult, ugyanis hajnali 2-kor már szólt az ébresztő a táborban. Kezdetét vette az éjszakai túra, a táborozókat csapatokra osztottuk és különböző állomásokon különböző kérdésekre kellett válaszolniuk. Noha az elején a tekintetek nagyon morcosak voltak...

„A cári betegség”

Délelőttünk a szokásoshoz híven indult, gyógytorna után egy játékkal folytattuk, ahol 20 mp alatt kellett különböző feladatokat teljesíteniük a gyerekeknek. Nagyon sok feladatot csináltunk és a szenzációs játék után már jött is az ebéd. A mai napon szülinaposunk is...

„Ússz, és evezz”

A mai reggelünk az eddigiekhez képest rendhagyóan indult, ugyanis reggeli és faktorozás után a gyógytornát a Balatonban tartottuk meg. A vízben játékos feladatokat csináltunk. A délelőtt során még feljöttünk a szállásra és számháborúztunk egyet, 2 meccset is lejátszottunk. A...

Olvass tovább...

…mert nyaralni visz az álomhajó

A mai reggelünk a korábbi napokhoz hasonlóan indult. Ma nagyon sok faktorozónk volt és Kriszti az orvosunk tartott egy kisebb előadást is a vérzékenységről, hogy kicsit jobban elmélyítsék tudásukat a betegségükkel kapcsolatban. A gyógytorna a mai napon sokkal játékosabb...

Csúszás a Balatonig

Immáron a héten másodjára szólt az ébresztő a nagyok táborában a reggeli órákban. A délelőtt folyamán reggeliztünk, faktoroztunk és gyógytornászunk. A mai napon csak két faktorozónk volt, addig a többiek rendet raktak a szobákban. Majd számháborúztunk egy nagyot, a...

Csúszdás csobbanás

A reggelt a már eddigi években megszokott módon reggelizéssel, faktorozással, és gyógytornával kezdtük. Még azok is megszúrták ma magukat akik eddig kicsit ódzkodtak a feladattól. A mai napon a gyógytorna rávezető jellegű volt, a földön végeztek különböző izomerősítő gyakorlatokat....

Egy új kezdet

Noha az első hét véget ért a tábori élményeknek még koránt sincsen befejezése. Az első turnusból a kicsik haza mentek, de a szobák nem maradtak üresen, ugyanis megérkeztek a nagyok a 14-18 éves korosztály. A nap elején a kicsik...

Egy ideiglenes búcsú…

Július 12.én a tábor utolsó teljes napja virradt a berényi kis csapatra. Reggeli és faktorozás után Zsuzsi szokás szerint gyógytornát tartott, bár a gyerekeken már meglátszottak a hét fáradalmai. A test átmozgatása után Keszthelyi Zoltán látogatott el hozzánk, hogy...

Ősmagyar hemofíliások

A mai reggeli szokásos étkezés és faktorozás után kivételesen nem volt gyógytorna, mivel a napot korán kezdtük. Íjászat volt a program, öten érkeztek hozzánk és különböző célokra lehetett lőni. Volt vaddisznó (persze mű), pajzs, várfal, és még egy fatönk...

A boglári kör

Az ötödik napon a felkelést és a reggelit követő faktorozás alkalmával ismét sokan megszúrták magukat. Ezt követően mivel ma délután nem lett volna alkalmunk elmenni fürdeni, ezért a Balatonban tartottuk a gyógytornát, zenére majdhogynem aerobicszerű mozdulatokat végeztünk. Ezután még...